Blog - Pagina 5 din 21 - Atelierul de imagini
decembrie 16, 2016

Atelierul de fotografie susținut de Olga Vușcan și Camelia Burduja

Când vrei să performezi înveți de la cei mai buni cum să manevrezi în siguranță nou născutul în studioul foto, cum să editez armonios fotografiile cu bebelușii și părinții lor iar Olga Vușcan și Camelia Burduja au fost călăuzele mele în drumul acesta către fotografia de nou născuti. Studioul meu foto din Bistrița este acum pregătit să primească bebelușii începând de la 7-8 zile de viață. M-am înscris la acest atelier încă de la începutul anului și am așteptat cu nerăbdare luna noiembrie 🙂 Olga și Camelia sunt două fotografe foarte faine de la care am învățat multe lucruri și cărora vreau să le mulțumesc pentru dedicarea cu care m-au primit în studioul lor și m-au lăsat să învăț de la ele.  Acest curs de fotografie aduce un plus de valoare și încredere pe care acum o împărtășesc cu cei care îmi trec pragul studioului. Un atelier fain, cu oameni valoroși […]
iulie 21, 2017

De ce plătesc părinții fotogafii profesionale pentru copiii lor?

Click aici pentru preturi la sedinte foto de bebelusi. Te-ai gândit vreodată de ce cheltuie unii oameni bani pe fotografii profesionale? Și de multe ori prețurile nu sunt mici. De la sute de lei până la sute de euro pentru o ședință. Poate nu-ți vine să crezi însă ne interesează și pe noi, la atelier care este motivul pentru care oamenii fac fotografii copiilor lor. În marketing se spune că omul nu cumpără un produs ci o experiență. Mai exact, suntem dispuși să plătim pentru a ne simții într-un anume fel. Furnizorii de servicii care înțeleg exact ce caută să simtă clientul lor când achiziționează ceva, sunt cei mai norocoși. Deși nu este vorba de noroc ci de multă muncă 🙂 Pentru că dacă înțelegi ce experiență caută clientul, știi exact ce și unde să îmbunătățești.  Așa că am făcut și eu un mic chestionar de ”research” ca să înțeleg […]
iulie 25, 2017

Ce mai înseamnă fii discret în epoca social media?

În vremurile în care pe rețelele de socializare găsești de la grătare învârtite de oameni în slip până la selfie în oglinda de la dormitor unde se văd în fundal pijamalele sau mai rău… Care mai este limita discreției?  Ce poate fi făcut public și ce nu? Care este linia de demarcație? Rețelele de socializare sunt deasemenea un puternic mediu de promovare în care cea mai puternică unealtă este imaginea.  Orice afacere prosperă care se promovează în online folosește imagini care să redea activitatea pe care o fac. Desigur, imaginile respective pot conține clienți sau terțe persoane care se găsesc astfel în situația de a fi expuse public. La fel de adevărat este că fotografiile goale, fără persoane, nu transmit aproape nimic în afară de clădiri goale sau utilaje ori aparaturi reci și impersonale. Cred că ajunși în acest punct ar trebui să demarcăm puțin diferența dintre un eveniment public […]